~TeRkEnAnG KeMbALi~

assalamualaikum... wah lamanya x update blog, maklum la final exam belum habis lagi.. nie pun curi2 masa berblog kejap.. hehehe.. ada lagi 2 paper yang 'MENAKUTKAN' untuk ditempuhi.. semoga segala usaha dipermudahkan olehNya.. amin...
 
mesti korang nak tahu kan apa yang aku maksudkan dengan tajuk entry aku kali nie.. sebenarnya beberapa hari yang lepas <aku x ingat la pulak bila>, aku and roommate aku menjelajah kampung sekitar u kiteorang dengan berbasikal.. bila diingatkan kembali dah agak lama jugak aku x naik basikal.. ada la dalam 6 tahun jugak.. perrrhh!! penat giler aarr.. aku rasa macam nak pitam jew bila kiteorang dah masuk kawasan u.. bila jalan nak masuk bilik jew macam jalan atas angin.. melayang semacam jew rasa..

mungkin sebab aku x makan dulu kot sebelum berbasikal tu yang buat aku macam berjalan atas angin tu.. lain kali aku kena makan dulu sebelum keluar berbasikal atau beriadah <tu pun lau ada masa lagi la nak buat>.. sampai jew kat bilik memang nampak katil jew coz kepala dah rasa macam berpusing 360 degree.. dulu naik basikal x la pulak rasa macam nie.. 
    
walaupun penat tapi inilah pengalaman yang terindah yang x akan aku lupakan.. berbasikal bersama roommateku buat kali pertama.. thanks sebab buat hari2 aku ceria dan gembira.. :)

^_____________________^
 



 

0 comments:

Post a Comment