Stress :(

ASSALAMUALAIKUM...
argh!! stressnye kena buat mind map.. mase sekolah dulu pun x lah stress macam nie.. (macam mane nak stress kalau keje asyik copy paste mind map orang jew dulu, hehehe).. kalau bagi orang lain mesti diorang cakap kacang jew buat mind map 2 tapi bagi aku benda 2 lah yang buat aku stress.. memang la belajar guna mind map best coz cepat ingat tapi nak buat 2 yang susah.. bukan kerja yang senang nak ringkaskan nota yang panjang berjela menjadi pendek.. adush..
nasib baik la ada jugak member yang tolong.. hehehe.. sayang sangat kat member aku 2.. :D dan nasib baik lagi subjek 2 xlah yang banyak ayat sangat.. cuma aku nie jenis yang buta IT sikit so memang payah la sikit nak hafal semua components dalam computer nie.. tapi x pe, aku akan cuba yang terbaik.. nie semua untuk kebaikan aku jugak kan.. so, doakan aku dapat buat yang terbaik bukan sahaja dalam subjek nie tapi dalam subjek2 yang lain jugak yer.. insyaAllah..
ok la dah lewat pagi nie.. hehehe.. lega sikit dapat luahkan apa yang ada dalam hati nie.. dapat la tidur dengan nyenyak kejap lagi.. XOXOXO :D

0 comments:

Post a Comment