< Merindui Itu Indah>

Assalamualaikum..

Lamenye x tulis blog sampaikan bila nak start tulis balik jari jemari terasa kaku untuk beraksi.. Masa semakin pantas berlalu.. Sedar2 sudah hampir 2 tahun aku berada disini.. Ada lagi 1 tahun yang tinggal untuk menghabiskan pengajianku disini<insyaAllah>.. Terlalu banyak suka duka yang telah aku tempuhi semenjak bergelar pelajar universiti nie.. Kenangan yang aku x akan lupakan ialah bila bersama kawan2 yang begitu banyak karenah dan ragam.. Ada yang menyenangkan dan ada juga yang membuatkan air mata ini menitis membasahi pipi.. Tetapi apakan daya, itu semua memang sudah menjadi asam garam dalam berkawan.. Aku terima dengan hati yang terbuka and redha dengan ketentuanNya..

Dalam mengharungi hidup sebagai seorang pelajar, aku x boleh lari dari merindui keluarga di kampung.. Disaat aku penat, sakit, buntu, dan merasa kesunyian pasti disaat itu hatiku terasa amat perit menanggung rindu pada umi.. Aku rindu usapan dan belaian umi.. Kadang kala aku rindu dengan masakan umi sehinggakan aku makan hanya untuk mengalas perut..

Cukuplah buat masa ini.. Jika ada kelapangan di lain hari insyaAllah akan bertemu kembali.. 
^_________________^

Lot Of Love,
FKJCS    


0 comments:

Post a Comment