AloNe

kenapa saat aku perlukan seseorang untuk mendengar masalah aku semua menghilangkan diri.. aku betul2 x faham dengan hidup ini.. mengapa begitu sukar sekali untuk aku laluinya.. saat aku sedih aku teringin sangat untuk meluahkan segala yang terbuku dihati aku ini kepada seseorang.. tapi aku sedar aku bukan sesiapa untuk meminta itu semua itu..

disaat inilah aku begitu rindukan umi aku.. kalau dulu aku sentiasa ada tempat untuk aku luahkan perasaan tapi sekarang x lagi.. umi begitu jauh sehingga aku x sanggup untuk melihat umi risau tentang keadaan aku disini.. oleh itu, aku lebih rela tanggung semua ini seorang diri dari membiarkan hati orang yang aku sayang resah kerana aku..

umi, along rindu sangat dekat umi.. hanya Allah je yang tahu sedalam mana sayang along kat umi.. sampai satu tahap along x sanggup hidup tanpa umi disisi along.. mungkin along x pernah cakap kat umi yang along sayang kat umi sangat2 kerana along x mampu nak cakap.. along akui itulah satu2nya kelemahan along iaitu payah nak luahkan perasaan sayang.. cuma satu yang along begitu pasti ialah along sayang umi sangat2..

~MISS YOU UMI~

0 comments:

Post a Comment